Etichete

8 martie (1) 8 martie brasov (1) animale salbatice brasov (1) arta brasov (1) atractii turistice brasov (1) baruri brasov (1) biserica fortificata prejmer (1) biserica neagra (3) bistro de l'arte (1) bistro ma cocotte (1) brad craciun brasov (1) braosv (1) brasov (4) brasov tour (1) brasoveni (1) cafenele brasov (1) capitala culturala (1) case memoriale brasov (1) castelul bran (2) castelul peles (1) cazare brasov (1) ce fac in brasov (1) ce poti face in brasov (1) ceai et caetera (1) ceainarii brasov (1) cel mai frumos oras (1) centrul cultural reduta (1) cetatea prejmer (1) citeste in brasov (1) cluburi brasov (1) concerte brasov (1) cultura brasov (2) distractie brasov (1) dobrogeanu gherea (1) eliana mall (1) expozitii brasov (1) fast-food brasov (1) fauna brasov (1) festival 39 (1) graba (1) humanitas brasov (1) iarna brasov (1) in brasov (1) kasho lounge (1) lalele brasov (1) lent (1) livada postei (2) localuri brasov (2) mananc brasov (2) monumente brasov (1) munti brasov (1) okian (1) okian brasov (1) parcari brasov (1) parcul titulescu (1) piata sfatului (1) piata sfatului brasov (1) poiana brasov (3) popcorn (1) prejmer (1) pret intrare cetatea prejmer (1) prima scoala romaneasca (1) ratbv (1) restaurante brasov (5) rockstadt (3) sens giratoriu brasov (1) sergiana (1) stand up comedz brasov (1) strada sforii (1) tampa (1) tampa brasov (2) teatru brasov (2) teatrul dramatic brasov (1) timp liber (2) timp liber brasov (5) turism brasov (3) turnul alb brasov (1) urs brasov (1) urs tampa (1) viata de noapte brasov (1) viata sociala brasov (2)

joi, 18 februarie 2016

Viată socială nu este pe Facebook

În urmă cu câteva săptămâni ajunsesem să fiu complexată de faptul că toată lumea posta pe Facebook că merge la un concert, că merge la deschiderea unui club nou în Braşov, că merge la un curs motivaţional dedicat oamenilor care urmăresc succesul etc, locuri şi evenimente la care eu nu reuşeam să ajung, deşi îmi doream. Nu pricepeam cum au alţii timp să participe la toate şi eu , NU... şi vorba aia, am ceva cursuri de vânzări la activ care cuprind şi secţiuni de management al timpului. Dezbat subiectul cu cel mai bun prieten,un cerebral (dragul meu, dacă citeşti articolul, să ştii că nu vreau să-ţi cer nimic ).
Îmi încolţeşte în minte ideea unei vieţi duale, social vorbind: una, cea reală şi încă una, cea de pe Facebook. Nu-mi rămâne decât să verific. 

facebook da dependenta


De curând, cam în urmă cu două săptămâni, la secţiunea cluburi pentru copii Braşov, avem o noutate, un club nou pe strada Berzei, Party Nation (prefer locurile de joacă mai mici, unde copilul poate fi urmărit uşor cu privirea şi siguranţa e maximă). Mămicile cunoscute încep să acceseze butonul „particip”... În ziua cu pricina, după ora prânzului încep a da câteva telefoane în speranţa că voi face cumva să-l duc şi eu pe pici şi mă voi şi întâlni cu „fetele”. Surpriză: deşi conform „peretelui” toate mergeau, 90% aveau alte planuri. M-am mai liniştit... Cele 90 de procente mi-au dat certitudinea că nu sunt singura care aleargă de la job la bunici să ia copilul, de la bunici către casă şi realizează la miezul nopţii că a mai trecut o zi şi tot mai are câte ceva de rezolvat.
Dacă tot am început să vorbim de Facebook, să continuăm. Dacă îţi cauţi amicii în weekend, nu mai e nevoie să suni, Fecebook îţi spune clar în care baruri şi restaurante în centru vechi Braşov pot fi de găsit. Nimic mai simplu... Cred că prea puţini dintre noi nu au cel puţin două-trei imagini din cluburi Braşov surprinse în toiul distracţiei de prieteni care te-au „tăguit”, e musai să se ştie şi cu cine ai fost. Acum că vorbim de poze, de câte ori trec prin centru, nu am cum să nu văd măcar câteva fete şi cel puţin un cuplu de îndrăgostiţi care pregătesc un album de imagini cu BisericaNeagră Braşov în fundal. Puteţi să mă contraziceţi şi să spuneţi că fotografiau detalii arhitecturale, dar boticurile încordate nu mint. Este şi asta o metodă de promovare a obiectivelor turistice din Braşov .

castelul peles


Dacă e să vorbim de distracţie în jurul Braşovului, Cetatea Medievală Prejmer este un loc unde poţi face zeci de fotografii interesante pentru profilul de Facebook ca să nu mai zic de castelul Bran sau chiar Peleş (la ultimele două, pozele costă suplimentar faţă de biletul de intrare). Peretele cere sacrificii...
După umila mea părere, Facebook, folosit în exces, dăunează. Eu nu am nevoie să ştie nimeni unde sunt în orice moment( aici nu mă pot abţine să nu-i numesc pe amatorii de poze cu closet), cu cine iau masa (prietenia este intimă) sau dacă sunt în căutare de ceva gustos în cafenele şi cofetării lângă Piaţă Sfatului Braşov(or fi scumpe prăjiturile de la Vatra Ardealului, dar is bune „rău”).
Şi totuşi, Facebook mă ţine le curent cu toate evenimentele de orice natura care au loc în Braşov, de aici aflu cine vine în oraş, când se lansează o carte nouă, când se deschide un restaurant, când are loc un concert sau un curs interesant. Ca şi cei mai mulţi dintre voi, aş vrea să particip la toate, dar e imposibil, aşa că iau partea bună: sunt informată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu